2014/10/23
Gaur klasea hasi bezain pronto bloga zabaldu dugu. Hainbat sarrera egin ditugu bideoak, irudiak... txertatzen. Ondoren astekari hau betetzeko orrialdea sortu dugu.
Nire bloga ipuinei buruzkoa izango da eta gai honeninguruko bideoak, artikuluak, informazioa, ipuinak... sartuko ditut. Blog honen eta hezkuntzarekin lotutako veste edozien blogen bidez ikasleek, irakasleek eta familiaek asko ikasi dezakete, harremanak hobetu ditzakete... Gainera, umeek sortutako bloga bada IKT-ak erabiltzeko veste herramienta bat lortuko dute.
2014/10/24
Gaur atzo sortutako bloga egiten jarraitu dugu, etiketak, estekak, ordua... gehituz. Lehenik erloju bat txertat dugu Clock Line-en bidez eta ondoren gure ikaskideen blogekiko estekak txertatu ditugu gure blogaren eskuinaldean.
Azkenik, denbora librea izan dugu gue bloga osatzeko eta sarrerak egiteko. Nik nire lehenengo sarrera prestatu dut vaina amaitzeko denborarik ez dudanez izan datorren astean igoko dut blogera.
2014/10/30
Gaur, hasierako orduan blogaren
inguruan lan egiten jarraitu dugu. Bertan Creative Commonsen baimena
eta Hezkuntza Saileko berriak jasotzeko feeda txertatu
ditugu. Bestetik gure blogerako interesgarriak izan daitezkeen beste blog
batzuetako informazioa biltzen aritu gara.
Ondoren, blogek hezkuntzan duten aplikazio didaktikoa aztertu dugu. Horretarako, bakarka hezkuntza blog desberdinak aztertu, ikusi eta landu ditugu. haien erabilera, antolaketa
eta funtzionamenduaren inguruan hausnartzeko. Jarduera hau
oso aberasgarria izan da, blogek hezkuntzan dituzten erabilera anitzak
ikusteko balio izan zaigulako.
2014/10/31
Gaur, aurreko
egunean bakarka bilduriko blogen aplikazio didaktikoari buruzko
informazioa taldera eraman dugu eta bertan ideia nagusienak aukeratu
ditugu. Horren ostean, bubbl aplikazioa erabiliz ideia horiek eskema
batean antolatu ditugu eta gero euskarri digital hori erabili dugu
gure azalpena emateko ikaskideen aurrean.
Aplikazio berri honen erabilera ezagutzea ondo etorri zaigu,
aurrerantzean gelan egin beharreko azalpenetan berau erabili dezakegulako.
2014/11/13
Gaurko
egunean, Wordaren inguruan aritu gara. Egin beharreko jarduera
ondare kulturalari buruz zihoan lan idatzia ondo antolatzea izan da.
Horretarako, Wordeko hainbat baliabide desberdin ezagutu ditugu.
Hain zuzen, aurrerantzean ditugun
bestelako lanak egokitasunez idazteko oso baliagarria izan zaigu. Izan ere,
nahiz eta Word urte askoz erabiltzen egon, egin daitezkeen beste hainbat
elementu oso baliagarri eskuratu ditugu. Hala nola, estekak, merkadoreak,
iruzkinak etab. Beraz, aurrerantzean horiek erabili ahal izango ditugu gure lan
idatzietan.
2014/11/14
Gaur hausnarketak egin ditugu gai desberdinen inguruan:
·
Landutako lehenengo gaia “Taldeen abantailak eta
desabantailak” izan da. Honen inguruan azaldu dugu taldean lan egiteak
abantaila nagusi bat duela (ikuspuntu desberdinak daude) baina, bestalde,
desabantaila ugari aurkitu ditugu. Horien artean hurrengoak aipatzekoak dira:
taldekideek ez dute lan egiten, beti egongo da lan gutxiago egingo duen kide
bat; erabakiak hartzeko zailtasuna kide asko eta iritzi asko daudelako;
konpenetrazio arazoak…
·
Irakurri dugun bigarren testua “Los jetas y los pasotas”
izan da. Bertan azaltzen zen talde askotan dauden “jeta” eta “pasota”-ei nola
egin aurre. Irtenbide horietako bat arazoak ematen dituen kidea taldetik
botatzea da baina guk uste dugu erabaki hori hartzea oso zaila dela. Guztiok
izan dugu talderen bat non kide batzuek ez zuten lan egiten baina taldekide
horiek botatzea zaila egiten zaigu.
2014/11/20
Gaur bi jarduera egin ditugu: Lehenik eta behin proiektuaren egoeraren azterketa egin
dugu eta horretarako bertan parte hartzen duten elementu nagusiak mapa
kontzeptual batean batu ditugu. Mapa horretan arazoan eragina izan duten
faktoreak izendatu eta erlazionatu ditugu arazoa argiago egon dadin.
Ondoren, gaiaren inguruko hipotesiak atera eta azaldu ditugu.
Gure ustez arazoa zergatik sortu den aztertu dugu eta hau nola konpondu
daitekeen. Horretarako irtenbide zerrenda bat sortu dugu.
Azkenik, dokumentua Sites-era igo dugu.
Egindako lan honekin konturatu naiz IKT-ek ikasgelan duten garrantziaz vaina baita ere ikasi dut hauek aplikatzea nahiko zaila dela.
2014/11/21
Gaur egindako jarduerak ondorengo hauek dira:
Lehenengo, gaitasun digitalari buruzko mapa kontzeptual
bat osatu dugu. Horretarako, informazioa bilatu dugu, bideoak ikusi ditugu…
Mapa kontzeptual hau popplet programarekin sortu dugu. Programa honek eskema
eta mapa kontzeptual sinpleak egiteko aukera ematen du.
Ondoren, gaitasun digitalaren inguruko informazioa batu
dugu eta gure sites-ean txertatu dugu.
2014/11/27
Gaur taldekide bakoitzak indibidualki egin du lan.
Lehenengo internet-en IKT-ek eskolan duten aplikatasunari buruzko informazioa
batu dugu eta taldekide bakoitzak web-orri bati buruz fitxa bat bete du. Fitxa
horretan web-aren diseinua, edukia, antolaketa… azaltzen dira.
Ondoren, aman komunean jarri dugu taldekide bakoitzak
batutakoa.
2014/11/28
Gaur aztertutako materialak komunean jarri ditugu eta
lantzen gauden eskolako egoera birdefinitu dugu. Azaldu dugu eskolako ingurua,
non dagoen kokatuta, ikasleak, eskolako materialak… Honen ostean hiruron artean
hitz egin dugu eta zehaztu dugu zer egingo dugun IKT-ak ikasgelan sartzeko,
ideia zerrenda bat idatzi dugu eta hauek pixkanka-pixkanaka azaltzen joan gara.
2014/12/11
Gaur, pasaden egunean sortutako materialen zerrenda
aztertu dugu eta IKT-ak gelan txertatzeko ideiak garatu ditugu. Modu honetan,
baliabide bakoitzaren erabilpenaren azalpena egin dugu eta ondoren zein arlotan
erabiliko genukeen finkatu dugu. Gainera, material horien edukiak eta helburuak
sortzen hasi gara eta umeek izango luketen blog hipotetiko bat sortu dugu.
2014/12/12
Gaur, zortzigarren ematekoarekin jarraitu dugu. Lana
bukatzen ahalegindu gara hurrengo egunean aurkezpena prestatu ahal izateko.
Modu honetan helburu eta edukiak orokorrean finkatu ditugu eta lana gainetik
ia-ia bukatu dugu, azken errepasoaren zain.
2014/12/18
Gaur gure ikaskideek aurkezpenak egin dituzte eta ondoren
gure biharko aurkezpena prestatzen ibili gara.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina